ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΕΚΦ: Να γραφεί αλγόριθμος που για τους 8 μαθητές του Γ15 θα βρίσκει τον καλύτερο και τον χειρότερο μαθητή στην ΑΕΠΠ και τον καλύτερο και τον χειρότερο σε σύνολο μορίων. Στην είσοδο θα διαβάζονται για τον κάθε μαθητή το όνομά του/της, τα μόρια συνολικά και ο βαθμός του στην ΑΕΠΠ.

Αλγόριθμος αεππ1
μεγ_αε ← -1
μεγ_μορ ← -1
ελαχ_αε ← 10^5
ελαχ_μορ ← 10^5
i ← 1
Όσο i ≤ 8 επανάλαβε  
       Εμφάνισε 'δώσε όνομα, μόρια και βαθμό αε'  
       Διάβασε ον, μορ, βαθ  
       Αν βαθ > μεγ_αε τότε    
            μεγ_αε ← βαθ    
            ον_αε_μεγ ← ον 
        Τέλος_αν  
        Αν βαθ ελαχ_αε τότε    
            ελαχ_αε ← βαθ    
            ον_αε_ελαχ ← ον  
        Τέλος_αν  
        Αν μορ > μεγ_μορ τότε    
             μεγ_μορ ← μορ    
             ον_μορ_μεγ ← ον  
         Τέλος_αν  
         Αν μορ < ελαχ_μορ τότε    
             ελαχ_μορ ← μορ    
             ον_μορ_ελαχ ← ον  
         Τέλος_αν  
          i ← i + 1
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε 'στην ΑΕ καλύτερος:', ον_αε_μεγ, μεγ_αε
Εμφάνισε 'στην ΑΕ χειρότερος:', ον_αε_ελαχ, ελαχ_αε
Εμφάνισε 'στα μόρια καλύτερος:', ον_μορ_μεγ, μεγ_μορ
Εμφάνισε 'στα μόρια χειρότερος:', ον_μορ_ελαχ, ελαχ_μορ
Τέλος αεππ1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου