Σε ένα λύκειο ο καθηγητής Φυσικής έβαλε στο πρώτο τετράμηνο στους 122 μαθητές του βαθμούς από 12-20. Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος:
α. θα δημιουργεί τον πίνακα βαθ[122] ο οποίος θα περιέχει τους βαθμούς που έβαλε σε κάθε μαθητή του ο καθηγητής οι οποίοι πρέπει να είναι μεταξύ 12 και 20 και ακέραιοι (να γίνει χρήση της Α_Μ),
β. θα δημιουργεί πίνακα συχνοτήτων σε κάθε θέση του οποίου θα αναφέρεται το πλήθος των μαθητών που έχουν τους παραπάνω βαθμούς
γ. θα υπολογίζει και θα εμφανίζει τους 3 επικρατέστερους βαθμούς του καθηγητή βάσει της συχνότητάς τους. Θεωρήστε ότι κάθε τιμή του πίνακα συχνοτήτων είναι μοναδική.
Η άσκηση αφιερώνεται στο 'τρελό' Γ15...
α. θα δημιουργεί τον πίνακα βαθ[122] ο οποίος θα περιέχει τους βαθμούς που έβαλε σε κάθε μαθητή του ο καθηγητής οι οποίοι πρέπει να είναι μεταξύ 12 και 20 και ακέραιοι (να γίνει χρήση της Α_Μ),
β. θα δημιουργεί πίνακα συχνοτήτων σε κάθε θέση του οποίου θα αναφέρεται το πλήθος των μαθητών που έχουν τους παραπάνω βαθμούς
γ. θα υπολογίζει και θα εμφανίζει τους 3 επικρατέστερους βαθμούς του καθηγητή βάσει της συχνότητάς τους. Θεωρήστε ότι κάθε τιμή του πίνακα συχνοτήτων είναι μοναδική.
Η άσκηση αφιερώνεται στο 'τρελό' Γ15...
Αλγόριθμος συχνότητες_2
Για i από 1 μέχρι 122
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε βαθ[i]
Μέχρις_ότου βαθ[i] ≥ 12 και βαθ[i] ≤ 20 και Α_Μ(βαθ[i])=βαθ[i]
Τέλος_επανάληψης
Για i από 1 μέχρι 9
συχν[i] ← 0
Τέλος_επανάληψης
Για i από 1 μέχρι 122
συχν[βαθ[i]-11] ← συχν[βαθ[i]-11] + 1
Τέλος_επανάληψης
Για i από 12 μέχρι 20
βαθκαθ[i-11] ← i
Τέλος_επανάληψης
Για i από 2 μέχρι 9
Για j από 9 μέχρι i με_βήμα -1
Αν συχν[j-1] < συχν[j] τότε
temp1 ← συχν[j-1]
συχν[j-1] ← συχν[j]
συχν[j] ← temp1
temp2 ← βαθκαθ[j-1]
βαθκαθ[j-1] ← βαθκαθ[j]
βαθκαθ[j] ← temp2
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε 'οι τρεις βαθμοί που έβαλε πιο συχνά είναι:'
Για i από 1 μέχρι 3
Εμφάνισε βαθκαθ[i]
Τέλος_επανάληψης
Τέλος συχνότητες_2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου